Antwoord op: Albert Heijn Nutella IV

Geachte heer Gillesse,

Inmiddels zijn de prijskaartjes bij de Nutella bij de betreffende vestiging verwijderd en worden zij "eerdaags" vervangen.

Persoonlijk vind ik dat wat lang duren, gezien ook de datum van mijn eerste melding dienaangaande.

In de verwachting dat dat voortaan beter gaat, teken ik.

Met vriendelijke groet,

TW

On 25-06-10 12:44, ah.klantenservice@aholdnl.helptu.nl wrote:



Geachte heer W,

Wij vinden het vervelend te lezen dat uw melding nog niet is opgelost.
Binnen ons beleid is klantvriendelijkheid een belangrijke peiler. Het
misleiden van klanten alsmede een lange afhandeling van klachten horen daar
absoluut niet in thuis. Wij willen dan ook onze verontschuldigingen
aanbieden voor de gang van zaken.

Wij hebben uw ervaring binnen onze organisatie doorgegeven en hopen dat het
een en ander zo spoedig mogelijk wordt opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Albert Heijn Klantenservice
Alexander Gillesse

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Akkefietje met ING Bank

Ymere reageert niet