Antwoord op: TNT

Bij deze het nogal nietszeggende antwoord van TNT Post op mijn vraag over de reorganisatie:

Geachte heer W,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik begrijp dat u wil reageren op de reorganisatie bij TNT Post. Graag wil ik hierop reageren.

Ik stel het zeer op prijs dat u meedenkt over de producten en diensten van TNT Post en de verbetering daarvan. Ik ga dit signaal direct doorgeven aan een collega die hier verantwoordelijk voor is. We gebruiken uw reactie om te bekijken of we onze dienstverlening kunnen verbeteren. U ontvangt hier echter verder geen terugkoppeling over.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,

Helen Schendelaar
Klantenservice TNT Post

www.tntpost.nl


PPlease consider the environment before printing this e-mail

Het is niet mogelijk om op deze e-mail te reageren. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van de volgende URL: http://www.tntpost.nl/klantenservice/vervolgvraag.aspx?email=info@terrebel.nl&cid=60107&partner=CM

Uw vraag: Beste collega,

Hierbij tref je een vraag of opmerking aan, die onderstaande klant heeft geplaatst via
www.tntpost.nl/zakelijk de zakelijke site van TNT Post.

particulier



Met vriendelijke groet,

TNT Post Business Service


Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT