Antwoord op: Albert heijn

Geachte heer Gillesse,

Mijn hartelijke dank voor Uw respons.
Zo hoort het!

Uw reactie mag als voorbeeld dienen voor andere bedrijven
waarvan vele zelfs niet eens de moeite nemen om te reageren.

Een prettige dag nog.

Met vriendelijk groet,

TW

InternetKlantenService schreef:



Geachte heer Weijnschenk

Bedankt voor uw aanvullende reactie en mijn excuses voor de late
beantwoording.

Binnen het beleid van Albert Heijn is klantvriendelijkheid een belangrijke
peiler. Hierbij hoort misleiding van de klant absoluut niet in thuis. Ik
vind het dan ook vervelend om te vernemen dat dit uw ervaring is bij onze
winkel op de Bilderdijkstraat.

Ik heb uw klacht middels interne rapportage doorgeven aan de
verantwoordelijke personen binnen onze organisatie.; waaronder de
supermarktmanager.

Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice

Alexander Gillesse

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Akkefietje met ING Bank

Ymere reageert niet