Een bezorgd burger stelt vragen aan machthebbers

10 november 2009

Antwoord op: Hema

Ene meneer of mevrouw Klantenservice reageerde op mijn klacht:

Geachte heer Weijnschenk,

Het spijt ons te horen dat u een vervelende ervaring heeft met een van onze hema filialen. Het personeel dient altijd contact op te nemen met het lab als een produkt niet geleverd.

Wij hebben navraag gedaan omtrent uw bestelling en deze is afgeleverd is het door u gekozen filiaal in de Kinkerstraat. U kunt uw bestelling daar op gaan halen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet, Hema Consumentenservice N.B. Dit bericht is verzonden vanuit een no-reply mailadres. U kunt deze mail daarom niet beantwoorden. Indien u nog vragen heeft, stel deze dan op www.hema.nl onder klantenservice.

Link naar het antwoord:
Epackage Viewer

Met vriendelijke groet, Klantenservice

Update: Vandaag is de betrokken medewerkster op de vingers getikt én kreeg ik m'n aankoop mee met tien procent korting. Case closed.

Geen opmerkingen: