HEMA

Geachte heer, mevrouw,

Vandaag was ik voor de tweede maal onverrichter zake naar de HEMA-vestiging Kinkerstraat te Amsterdam om een bestelde foto-lampenkap op te halen. Beide keren (zowel vandaag alsook vorige week) vertelde de medewerkster mij dat mijn bestelling nog niet was aangekomen. Beide keren vroeg ik de medewerkster om contact op te nemen met de afdrukcentrale en beide keren werd mij verteld dat zij dat niet kon.

Uw beleid geeft toch duidelijk aan (en ik citeer): "Als de medewerkers van de fotoservice in de winkel gezocht hebben naar uw bestelling en deze niet hebben kunnen vinden dan zullen zij contact opnemen met ons fotolaboratorium en daar navragen waar de bestelling blijft."

Blijkbaar zijn Uw medewerkers niet op de hoogte van het beleid in deze.

Daarom is mijn vraag aan U tweeledig:
1. Waar blijft mijn bestelling met nummer 7896685 die volgens een op 20 oktober jl. ontvangen e-mail "zo spoedig mogelijk" zou worden bezorgd in de door mij opgegeven vestiging?
2. Kunt U de medewerkers er alstublieft op wijzen dat zij er zijn om service te verlenen en niet om de klant met een kluitje in het riet te sturen?

Alvast mijn hartelijke dank voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

TW

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ymere II

Sommatie van advocaat

Antwoord op: AFT